Welke voordelen bieden wij uw organisatie?
Het faciliteren van thuiswerkplekken voor uw medewerkers is een gecompliceerd proces. Uiteraard leveren wij volledige (thuis)werkplekken. Daarnaast zijn wij een volwaardig gesprekspartner op het gebied van beleid, wetgeving en financiering. Aansluitend kunnen we de gehele logistieke realisatie, het mutatiebeheer én de service na levering van de werkplekken voor u verzorgen. Thuiswerkplek.nl ontzorgt u, van Advies tot en met Realisatie.
Beleid & Beheersbaarheid
Bij de implementatie van een goed werkend thuiswerkbeleid komen diverse aspecten aan bod. Voordat daadwerkelijk een productkeuze gemaakt kan worden, moet er een afweging gemaakt worden met betrekking tot de financiële en logistieke afwikkeling. Dit om een beheersbaar thuiswerkbeleid te kunnen implementeren dat toekomstbestendig is.
In het beleid zullen de afspraken tussen leidinggevende en werknemers vastgesteld worden. Deze afspraken over de invulling van het thuiswerken zijn afhankelijk van de situatie en het type werkzaamheden. Daarom worden deze afspraken vaak individueel vastgelegd met als uitgangspunt dat er een flexibele invulling mogelijk is.
Op het moment dat het beleid vastgesteld is zal het beheeraspect van het thuiswerk proces aan bod komen. Thuiswerkplek.nl kan dit voor u uit handen nemen, zodat u in de regierol blijft. Zowel het op- en afschalen (mutatiebeheer) als de administratieve afwikkeling (overeenkomsten) en service verzoeken kunt u bij ons onder brengen.
Landelijk & Logistiek
Ongeacht waar uw medewerkers woonachtig zijn, zorgt Thuiswerkplek.nl voor de levering en ondersteuning op locatie. Om op- en af schalen (mutatiebeheer) snel te laten verlopen, hebben wij het basisassortiment altijd op voorraad. Zo kunt u uw medewerkers snel beschikken over de benodigde producten. Juist deze toegevoegde waarde maakt ons onderscheidend en zorgt dat u in regierol blijft.
Wanneer uw medewerkers servicevragen hebben, kunnen zij contact met ons opnemen. Zo wordt u volledig ontzorgt op facilitair en HR-gebied. Een afschrift van de verrichte werkzaamheden en/of adviezen zal conform afspraken beschikbaar zijn.
Financieel & Flexibel
Zowel het kopen, huren als leasen van thuiswerkplekken is mogelijk. Op het moment dat de producten niet gekocht worden, verwachten wij dat de medewerker netjes – alsof het zijn eigen spullen betreft – zal zorgen voor de thuiswerkplek.
Bij het retourneren zal de thuiswerkplek moeten voldoen aan de afgesproken norm (door werkgever in overleg met ons te bepalen). Deze norm moet worden opgenomen in de thuiswerkovereenkomst. Zodoende kan thuiswerkplek.nl het meubilair weer circulair als ‘refurbished’ aan een andere organisatie verkopen, leasen of verhuren.
Advies & Assortiment
Thuiswerkplek.nl heeft een uiteenlopend assortiment om aan de diverse wensen van uw organisatie te voldoen. Met uw beleid als uitgangspunt denken wij graag met u mee. Het assortiment bestaat uit werkplekken, bureaustoelen, ergonomische middelen, (plug-and-play) ICT-producten, geluidsdemping en -absorptie en accessoires. Deze producten zijn zowel nieuw als refurbished beschikbaar.
Daarnaast is er de mogelijkheid om de vruchten te plukken van ons flexibele en unieke circulaire concept. Gezamenlijk voordeel: u kunt een A-kwaliteit product (bijvoorbeeld een bureaustoel) beschikbaar stellen aan uw medewerker tegen een zeer gunstige prijsstelling, met vooraf overeengekomen op- en afschaalmogelijkheden. Is de bureaustoel niet meer nodig, dan kunnen wij deze inzetten voor andere organisaties.
Wij kunnen ons voorstellen dat u nog vele vragen heeft. Daarom hebben wij de meestgestelde vragen voor u op een rijtje gezet.